Nekad KZR135 | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KZR135

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? Kalvin135

Vad är ditt födelsedatum? 25 Mars 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär handlar om en person som vill hitta målpunkt i sitt live vad han vill jobba med min karaktär ser framemot att Börja besörja sig själv med att jobba min karaktär ser framemot att börja arbetslivet som polis men för att bli polis måste jag ha medborgarskap. mitt största mål som min karaktär är att bli polis och ändra kriminaliteten

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med Bra RP scener och RP ner kriminaliteten för det är ju jätte stor. jag kan bidra med att vissa runt nyinkomna medborgare runt i serven och bjuda på sjysta RP scener

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är väl att om han tar mig som gissla så måste jag spela rädd så han får mer uppmärksamhet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag RDM dödar någon utan anledning. VDM att du använder bilen som ett fordom. Power gaming att du inte Rpar på skadorna när du exempel har krockat

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja exempel du kan rollspela som polis.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja att jag gillar spela som polis och det ni kan använda det är att jag kommer bli polis inom polismyndigheten. Och när man är polis så hjälper man samhället.

Nekad. Utveckla svaren. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka