Nekad kzkfn2.0 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kzkfn2.0

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199240505297/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är kasper

Vad är ditt discord namn? kasper#1143

Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Zack hayes och är 22 år gammal och är en väldigt lugn och trevlig person. Zack väste upp med hans mamma och hans pappa. Zack hade inte direkt den bästa uppväxt då han fick dåliga betyg i skolan samt bråkade oftast och fokusera aldrig på lektionerna då han ofta var ute med vänner och gjorde annat som att festa röka slåss OSV zack tänkte helt enkelt inte alls på sin framtid utan bara på dom dåliga grejerna i livet tills en dag då han fick reda på att hans föräldrar hade varit med om en olycka zack blev jätte ledsen och började tänka på att börja följa sina drömmer och ta tag i sitt liv han började fokusera mer på skolan och hans framtid och efter några år flyttade zack till staden unive där han nu ska följa sina drömmar om att en dag ska bli chef på ett jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jo jag har kört på unive ett bra tag nu och känner att jag vill utveckla mig själv och bli medlem på servern då jag kan få tillgång till mer som jobb OSV samt att jag vill utveckla min rp nivå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra till en bra och väldigt rolig rp samt seriös rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska hålla i en hög rp nivå samt att man ska ha kul i ett scenario en att vinna scenariot.

Hur hittade du Unive? Många vänner och streamers inspirerade mig att vilja spela på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka