Accepterad KZ_HUGGER | Ban överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KZ_HUGGER

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123967529/

Ditt Hex-ID: 1100001455cae29

Vad är din discord tagg? madeo32#0598

Vem var det som bannade dig? CrustLux

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog ihjäl en q park man

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej, allt börjar med att jag sitter i bilen utanför q park, efter en tid kommer det folk och lappar min bil, vilket jag inte berörs av, men, sen så kommer q parks chef och försöker slå sönder rutan och dra ut mig när bilen var låst och jag rpade att jag hade skottsäkra rutor, men efter ett tag låser jag upp och hoppar ut, det första han gör är att försöka slå mig, jag slår direkt tillbaka, Jag får övertag och tar fram baseball trä och slog han så han dog vilket var fel i eftrehand, men, jag och han har bråkat tidigare ida och då så blev han dödad av sin polare på piren tidigare idag alltså. och då tog vi han och dumpade han, för att han har hållt på igår ochg dödade mig men då blev det inte rdm. det finns vittne och jag kan ha klipp kanske. och då gäller ju NLR för han, vilket han sket i nu, för om han inte skulle komma ihåg nått så skulle han inte ha dragit ut mig och försökt ge mig spö, men han gjorde det, och då bröt ju han mot nlr, men ja jag gick för långt genom att slå ihjäl han, men med tanke på vad jag har sett av han både idag och igår kväll så orkade jag inte mer, plus att igår så var det han och 3 andra som dödade mig och polarn mitt utanför q park. Det var vad som hände, men ja jag skulle aldrig ha tagit frasm baseball trät, men jag visste att om han kommer upp och får övertag så dödar han mig på plats o avsett vad, men jag tycker att det är konstigt hur kan va arg på mig och komma ihåg när han dog senast jag såg han, han polare dödade han eller a han råkade döda han, och et kanske inte e så normalt att det första man gör om man ser en bil ät att gå fram slå sönder rutan och dra ut personen och försöka ge en stryk, men men. och för att till lägga, när han dog tidigare ida så var det ingen som såg så han kan ej ha fått det berättat att jag dumpade han, så innan jag slog ihjäl han så bröt han mot NLR.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel som slog han, men jag tycker att nån sv eller staff kunde ha förvarnat från början när han kom fram till mig och sagt typ sluta lalla eller något liknande. Men jag skulle ha behärskat och bara åkt, men grejen är att om jag hade stannat i bilen så hade det blivit failrp eftersom jag sitter kvar, och hoppar jag ut så skulle han försöka slå ihjäl mig ändå. och nu valde jag att hoppa ut och göra självförsvar, och man ser klart och tydligt att han började slåss. Men i det stora hela så gjorde jag fel som dödade han. Jag skulle bara ha åkt så fort jag såg han. För att tilllägga så har vi i The Lost MC Bråk med q park.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för lall. det var vev som slutade i bann. Jag tog lärdom genom att inte gå fram och söka bråk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha åkt därifrån så fort jag såg han. men jag väntade samtidigt på en polare. Eller så kunde ja ha skippat baseball trät och låta han slå ihjäl mig, men det är ju samtidigt inte så suntförnuft att bara låta han slå ihjäl mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att aldrig döda någon sådär under några omständigheter, vi skulle ha försökt skapat en mer social RP men det kunde ha blivit svårt eftersom han bara var ute för att slå ihjäl mig.

Har du läst våra regler? Ja.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka