Accepterad KZ_HUGGER | Ban överklagan [Ben]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KZ_HUGGER

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123967529/

Ditt Hex-ID: 1100001455cae29

Vad är din discord tagg? madeo32#0598

Vem var det som bannade dig? BigBen

Hur lång tid var din ban? 23 timmar och 60 min.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? inte vet jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag befann mi på piren. Jag var längst ner på parkeringen. Jag går framåt och slår i luften. från ingen stans kommer en grabb från andra sidan parkeringen vid garaget och säger slå inte mig och slår ner mig. Men det är ju omöjligt att jag ska kunna slagit honom från andra sidan parkeringen eller ? och sen så slog jag tillbaka och det blev lite tjafs och båda slog varandra. plus att grabben börja prata om min mamma vilket jag inte accepterar. Och sen så står alla och snackar med varandra en stund efter och då kommer en annan grabb fram och börjar hetsa mot mig och då bli han tillsagd men sket i det. sen så blir jag bannad i 1 dag, för lall ?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser att det var en felaktig ban ja, eftersom att jag blir påhoppad och nerslagen från ingenstans. Jag var på andra sidan parkeringen som sagt och slog i luften och då från ingenstans kommer det fram en random och klipper till mig och säger att jag slagit han. om nån har klipp så kan man klart och tydligt se att jag aldrig slog han från första början. sen åker jag på en ban i 1 dag. och sen ger jag igen på den killen. Och sen blir jag som blivit påhoppad av han bannad i 1 dag för Lall.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig att jag ska tänka logiskt och inte lalla under några omständigheter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle väll ha försökt springa ifrån han. men det hade varit svårt eftersom han slog ner mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag aldrig mer ska lalla. Och att istället bara försöka att stoppa bråken och inte ge tillbaka om nån slår till mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Senast ändrad:
Jag skrev i ooc att ni skulle bete er och sluta med lallandet men ändå så väljer du att slå tillbaka. Jag såg att du inte slog han i början och att han slog dig utan anledning men du kunde också gått däriftån och fortsatt med en bra rp istället för att lallare ska dra ner dig till deras nivå. Jag kommer unbanna dig eftersom du insett vad du gjort fel och lärt dig av det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka