Nekad KZ_HUGGER | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KZ_HUGGER

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123967529/

Ditt Hex-ID: 1100001455cae29

Vad är din discord tagg? madeo32#0598

Vem var det som bannade dig? 320master Philip asså

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? GE FAN I ATT SPAMMA

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag spammade /help

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne hos qpark när en av dom slår ihjäl mig med baseballträ, jag gör självförsvar och sen bli jag dödad och dom och sen gömde dom mig för alla andra. Jag förstår inte hur q park alltid kan komma undan B dom får helt plötsligt RDMA folk på öppna platser med vapen etc Baseballträ osv, dom får tydligen och vdma,jag skrev en rapporthär om dagen och jag fick som svar att dom ska ta en titt på det och vara mer noga. Men inget ahr förändrats, Och jag undrar och verkligen alla på QPARK är krim. för dom bär baseballträ hela tiden och slår ihjäl folk till höger och vänster.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var såklart fel av mig att spamma men jag ville få ress när man bli dödad rakt upp och ner och sen veta att dom skulle loota mig också. då ville jag få en ress så man kunde löst rpn på ett bättre och mognare sätt än att slåss. Men jag tycker att det e fel att inte banna QPARK som dödade oss medbaseballträ inne på deras firma. eller när dom vdmar. har klipp som tydligt visar hur dom vdmar osv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för c logg, det var scenario som slutade med att jag lämnade platsen och sedan stängde av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrg ha gjort motförsvar. men jag vet ej om det hade hjälp för dom bara mated ner folk med sitt baseballträ. och slutade aldrig förrs en folk dog.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig mer spamma /help.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka