Accepterad KZ_HUGGER | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KZ_HUGGER

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123967529/

Ditt Hex-ID: 1100001455cae29

Vad är din discord tagg? madeo32#0598

Vem var det som bannade dig? yiqgoc

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en grabb som kom fram och var dryg och otrevlig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag var vid torget vid ett snöbollskrig, mitt i allt när alla har roligt så kommer en grabb fram och hetsar och säger att jag e piss snubben eller kiss snubben, han gör det flera gånger och jag blir arg, jag vet vem han är i efterhand och varför han sa så, för att han och hans polare har försökt dödat mig flera gånger och när jag legat på marken så kissar dom på mig, och det har dom gjort mot mig många gånger och mot min polare, och nu när jag såg han och han sa dom grejer han sa så blev jag förbannad, men det var såklart dumt att slå han 2 gånger.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 50/50. Jag gjorde fel genom att slå han. Men samtidigt anser jag att 2 dagar är en lång bann för att jag slog till en kille som kom fram och var otrevlig och o mogen. Och anledningen Lall tycker jag e lite konstig eftersom att, om man skulle hamna i ett slagsmål irl så är det ju inte för att man vill lalla, det brukar ju vara så att det är nån eller något som har starta eller triggat igång ett slagsmål vilket i detta scenario var han som gjorde genom att han kommer fram och beter sig barnsligt och o moget och är dryg. Men det var såklart fel av mig att slå han, det skulle jag aldrig gjort.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en gång blev jag bannad för C logg. Det var ett scenario som slutade med att jag gjorde som dom sa och gick därifrån. Efter det när jag hade lämnat dom så stängde jag av för att jag var tvungen att stänga av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha gått därifrån eller ha tagit hans diskussion och avslutat den på ett bättre sätt än att slå han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag inte får lalla under några som helst omständigheter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka