Accepterad KZ_HUGGER | Ban Överklagan- Majkuus

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KZ_HUGGER

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123967529/

Ditt Hex-ID: 1100001455cae29

Vad är din discord tagg? madeo32#0598

Vem var det som bannade dig? majkuus69

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern
Skärmbild 2023-01-03 223603.png
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
För att jag slog en grabb sen sparkade på han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och polarn åkte runt sen mötte vi en postnords bil, Jag känner igen postnordskillen och vi har haf lite tjafs, sedan sparkade jag på hans bil vilket var fel men men, sen var det nån grå golf som vi diskuterade med, Jag var på dåligt humör irl en stund och jag orkade inte med han så jag slog till han det var inte bra, då blev det fight och jag slog han och när han var på marken så sparkade jag på han, ( Inte så han dog) han kom upp sen men det var fel, sedan var det tydligen hans polare som körde bilen och han körde över mig så jag ramlade sen åkte han några meter bort, och då kommer han som jag hade slagit till tidigare och ber om ursäkt men jag puttade eller slog till han och sa typ jag orkar inte eller vad jag nu sa, för jag blev påkörd av den stora gamla svarta bilen också därför sa jag som jag sa och gjorde mot han som bad om ursäkt, sen står ja och ska hoppa in i den svarta bilen då blir min polare skjuten mitt på öppen väg, det borde ses som RDM och inte att jag slog ner en grabb som sedan ställer sig upp sen som inget har hänt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att den e felaktig eftersom RDM står för att man dödar nån helt random och inte att man slår ner nån, hade jag velat dödat han så hade jag kunnat men jag gjorde såklart inte det eftersom att jag vill inte bli bannad för RDM men det blev jag tydligen ändå för att jag slog ner en grabb. Jag hoppas att han som sköt min polare på öppen gata fick en värre ban än mig för det är ju RDM påriktigt. att skjuta nån rakt upp och ner.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för powergaming, jag kraschade med min bil sedan rpade jag me /me men det räckte tydligen inte sedan blev jag bannadn

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara ha åkt ifran platsen eller sprungit
därifrån, Eller så skulle jag bara suttit kvar i bilen och inte gjort något men det är lätt att va efterklok.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig slå ner nån för då bli det tydligen RDM

Har du läst våra regler? Ja.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka