Nekad KZ_HUGGER | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KZ_HUGGER

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123967529/

Ditt Hex-ID: 1100001455cae29

Vad är din discord tagg? madeoo#0598

Vem var det som bannade dig? Trippy

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag svarade upp otrevligt mot filip320 i krim dcn, det blev lite tjafs med alla och då högg jag in.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt börjar med att jag sitter i kriminell dcn och ser vad alla skeiver, sen börjar det pratats om fortkörningar osv i stan, Då börja jag skriva, sen så börjar filip prata om p12 och grejer osv, sen går tiden och vi alla fortsätter skriva, då blev jag irriterad och skev en dum grej som jag ångrar, filip svarade typ på min kommentar, då skrev jag haha bara för att du är typ 25 år och sitter inne hela tiden fast i ett spel vilket var sjukt o proffsigt och elakt av mig, jag har ett problem med att jag kan kasta ur mig saker väldigt fort utan att jag menar det , och det hände i denna situation´. jag har gått utredning hos bup osv angående det, jag ångra mig sjukt mycket i efterhand och jag hoppas och ber att jag får en extra chans. i allafall efter det här meddelandet så skriver trippy hejdå kingen och sen skickas jag ur dcn sen idag blev jag av med krimniell roll samt medlem, allting med andra ord. Jag hoppas att ni kan se detta från mer än eran sida och sätta er in i min situation, ja jag gjorde fel som svarade upp otrevligt men jag har problem med det som jag fortfarande jobbar på. och det ska aldrig hända igen. Men det som blir jobbigt för mig är att om nån sitter och bara kastar skit på mig och andra så får jag ibland svårt att hålla tyst och inte försvara mig vilket hände i denna situation.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde absolut fel som var så otrevlig. men Samtidigt tycker jag att det var felaktigt att banna mig perm från discord och ta bort alla roller jag har för jag skrev det där. sen när jag fick det här skickat till mig vad 320 skrev till mig "whahhahahahhaha, nja jag har fastnat med att hantera iq-befriade människor som dig
det har jag fastnat med
sen kanske lite med marja-lisa å
men inte mer än så" detta gör att få mig att förstå denna bann som jag åkte på. Jag vet att jag skev det jag skev innan, Men det som blev fel var att en annan person sickade mig, för mig personligen hade det kännts bättre om 320 hade bannat mig personligen eller skrivit i pm. det kändes bara fel när jag och 320 argumenterar och sen får jag en bann av en annan person.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg om jag blivit bannad på discord förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha gett mig in i diskussionen från första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag aldrig ska svara upp otrevligt till folk eller högre upsatta inom rpn och discord, men jag hoppas ni förstår mig och att jag får en andra chans att få fortsätta rpa och utveckla min rp förmåga.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka