Nekad KZ_HUGGER | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KZ_HUGGER

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123967529/

Ditt Hex-ID: 1100001455cae29

Vad är din discord tagg? madeoo#0598

Vem var det som bannade dig? Abu hassan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-26 131743.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Nu la jag in en bild på en gammal bann som jag fick för länge sedan, Den bannen jag fick nu går inte att få in bilden på forumet nånting konstigt har hänt, jag kan skicka de beviset i dc ifall det behövs. Den bilden på bannen jag la in kan ni hitta i unive forumet om ni inte tror mig, denna bann skrev ja i denna bann överklagan om mina tidigare bans. Jag kan skicka bild bevis i DC, bilden kommer inte in här på forumet vet ej varför det inte funkar men ja, men här kan man se bannen i text iallafall. Jag blev bannad för att jag lootade en kropp som nyss blivit skjuten. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: swjats Regelbrott: Sunt Förnuft (§ 1.9) Mer detaljer: lootar en person i sjukhuset Går ut om: 1 dagar 6 timmar 14 minuter Din nivå: 🟩 (34 tidigare bans, varav 0 senaste 3 månaderna) Placerad av: abu hassan ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på https://www.unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på https://www.unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from FiveM.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Såhär. jag var vid sjukhuset, sen ser jag en grabb som rånade mig tidigare, jag gick fram det blev lite hetsigt, sen så står han vid dörrarna vid sjukhuset då kommer det en grabb och ba skjuter han och sa typ mucka aldrig mot escobar eller något. Jag hade handskar på mig, men då slet jag ut han i bilen bar iväg med han och tog tillbaks mina grejer som han tog av mig tidigare den kvällen, sen kom min polare med hans bil och så tog vi med han och sen krasha hans spel han som var död, sen så slutade allt så. visst att jag plocka ut han direkt men jag hade handskar på mig så inga fingeravtryck men det var fortfarande dumt av mig att göra så och det kommer aldrig hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel som lootade han. Man ska inte bara gå o ta en skjuten kropp sådär, mmen jag hade iallafall hanskar MEN det var fel av mig ändå och det händer aldrig igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag men det var ungefär 9-10 månader sen, men det var slagsmål en gång sen tillsut dog han då blev jag bannad för mild rdm, vilket var lite konstigt eftersom det var ett scenario där det var slagsmål och sen dog han först, men men. det var et bra tag sen nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara struntat i han. och inte ta tillbaks mina grejer, eller så kunde jag gått in o hämta ambulans så han fått vård sen vaknat och sen ta ett senario därefter och inte göra allt nära allmänheten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag aldrig ska loota en död kropp och inte så nära där det kan finnas folk. Me till att börja med ska jag aldrig ta i en t.ex kropp som nyss blivit skjuten även om jag har handskar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka