Accepterad KZ_HUGGER | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KZ_HUGGER

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123967529/

Ditt Hex-ID: 1100001455cae29

Vad är din discord tagg? madeo32#0598

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-26 131743.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att jag blev bannad för att jag slog en grabb 1 gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några polare satt i en bil utanför sjukhuset och såg en grabb som var kriminell och hur jag vet det är för att vi hade gjort lite kriminella handlingar förut och så såg jag att han var gripen av securitas så jag tänkte hjälp han för man vet ju hur det känns att va gripen och ser man kriminellt folk vill man ju ha hjälp, så jag tänkte hjälpa han och vi snackade med securitas men han ville inte släppa han så tillslut när polisen hade gått ifrån så slog jag till securitas grabben 1 gång och hoppade in i bilen men om han hade gjort rpn roligare kunde han ha släppt han när securitas vakten ramlade så han kunde haft en chans att ta sig därifrån men men, några sekunder eftre när jag hoppat in i bilen så blir jag bannad för Mild RDM. Men ja det var fel av mig att slå han. Men om en vakt håller nån i ett grepp om vakten bir slagen så han ramlar till då släpper man ju greppet o frivilligt (IRL Asså) . Men han släppte inte han han ville bara vinna scenariot, hade han haft en roligare rp nivå kunde han ha släppt han och sen hade grabben haft en chans att rymma vilket hade skapat ett mer långdraget scenario och roligare och mer spännande scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel som slog han såklart men det enda jag ville var att göra ett roligt scenario inte att bli bannad. Hade jag vete att man skulle bli bannad för mild RDM för 1 slag så hade jag självklart aldrig någonsin gjort det eftersom jag älskar att rpa och kunna fortsätta med det. Nu blev det som det blev och det var tråkigt, men jag tycker att nån staff kunde skrivit i ooc typ 1 gång till och du bli bannad eller nått i den stilen så man bli förvarnad för jag ville bara skapa roligt scenario. Men jag tycker att en 3 dagars bann är lite väl mycket för 1 slag på en person, Hade jag speccat hade jag först skrivit ut i ooc typ sluta slåss eller nogot och hänvisat dom till att göra det till ett mer utvecklat och mognare scenario, men om dom hade fortsatt slåss hade jag såklart bannat dom. Men det är bara min åsikt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för vdm när jag råkade dsynca in i någon annan och då rpade jag inte på skador. Sedan dess har jag tagit lärdom genom att alltid rpa på skador oavsett om det är dsync eller inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha slagit han, jag skulle ha fortsatt prata med han och skapat en mer social lösning och inte dragit till med våld, Eller så skulle vi bara ha struntat i dom och åkt vidare, men tanken från första början var som sagt bara att skapa ett roligt scenario och mer utvecklat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig slå någon oavsett vad. Till nästa gång ska jag hitta en mer social och mer mognare lösning och inte våld, För våld leder oftast inte till något bra.

Har du läst våra regler? Ja.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Senast ändrad:
Ser jag dig i ett till scenario när detta händer åker du på pban.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka