Nekad KZ_HUGGER | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KZ_HUGGER

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123967529/

Ditt Hex-ID: 1100001455cae29

Vad är din discord tagg? madeo32#0598

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-01-26 131743.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog till en kille 1 gång.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några polare satt i en bil utanför sjukhuset och såg en grabb som var kriminell och hur jag vet det är för att vi hade gjort lite kriminella handlingar förut och så såg jag att han var gripen av securitas så jag tänkte hjälpa honom. Han var tydlige gripen för att ha stulit en bil. Så då ficka jag iden att skapat ett roligt scenario genom att säga att det var min bil men han visste sen att det inte var min bil hur som helst. Så efter ett tag så blev jag irriterad på han, polisen var också där så när dom gick iväg så slog jag securitas 1 gång och sen hoppade in i bilen för jag trodde att han skulle lossan från han så han kunde hoppa in i bilen, men de gicka inte och jag ville ju inte bli gripen så jag hoppade in i bilen sen några sekunder efter så blev jag bannad för mild RDM, Och jag ångrar allt. Till nästa gång ska jag va mer kreativ och komma på en mer social lösning och inte lösa handligen med våld. Till nästa gång så är det bättre att prata eller bara dra där ifrån, men från början var allt en tanke om att skapa ett spännande och roligt scenario.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel som slog han såklart men det enda jag ville var att göra ett roligt scenario inte att bli bannad. Hade jag vete att man skulle bli bannad för mild RDM för 1 slag så hade jag självklart aldrig någonsin gjort det eftersom jag älskar att rpa och kunna fortsätta med det. Nu blev det som det blev och det var tråkigt, men jag tycker att nån staff kunde skrivit i ooc typ 1 gång till och du bli bannad eller nått i den stilen så man bli förvarnad för jag ville bara skapa roligt scenario.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. För länge sedan så skrev jag i ooc i scenario och då fick jag en bann på 2 dagar. men det var länge sedan nu. Jag har tagit lärdom genom att aldrig använda OOC chatten i scenario.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha slagit han. Jag skulle bara ha pratat med dom och snackat och aldrig dragit till med våld. Jag har insett vilka konsekvenser det får och det kommer aldrig igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att aldrig slå någon igen för det leder till bann. Till nästa gång så ska jag komma på en mer kreativ lösning med ord och inte våld.

Har du läst våra regler? Ja.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka