Accepterad KZ_HUGGER | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KZ_HUGGER

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199123967529/

Ditt Hex-ID: 1100001455cae29

Vad är din discord tagg? madeo32#0598

Vem var det som bannade dig? Douflas

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För at jag körde in i en kille på piren och inte rpade på skador.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med min bil utanför trygghansa när jag från ingenstans blev bannad. Men innan så hade jag vart på piren och så såg jag en grabb i en blå mercvedes som åkte runt och körde på en grabb och hans bil många gånger och hårt, så jag skulle snacka med han men kom så nära så jag dsynacade in i han och då rpade jag inte på skador men jag skrev dsync, men samtidigt var ingen av smällarna så hårda så att man skulle få ont irl om man satt i min bil när et hände, bilen väger liksom flera tonn så egentligen så skulle man inte ens få ont.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att den var felaktig eftersom det var dsync för mig på första smällen. Och som sagt bilen jag körde väger liksom flera ton så man hade aldrig fått ont, men det var fel av mig efter dsyncen att köra in i han men det var lätta nuddar men men, jag har insett vad konsekvenserna är och det kommr aldrig hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var slagsmål och sen slutade det med att en svimma och då blev jag bannad för rdm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha åkt fram, eller så skulle jag rpat på dom puttarna som blev.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig köra in i nån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka