Accepterad KZ. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Biktor 12334

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131515939/

Ditt Hex-ID: 110000145cfdc23 tror jag

Vad är din discord tagg? KZ#6547

Vem var det som bannade dig? Johan.#7670

Bild på banmeddelande: Skärmbild (76).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff generellt sät banna mig för att jag bröt mot en regel i Unive. Jag var så idiotisk och inte tänkte igenom så bröt mot ett regelbrott men jag visste själv inte om att man kunde få ban för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag jag chillade med några kollegor vid stationen vid vapenförrådet. Jag pratade med dem sen från ingenstans så försvann jag bort du har blivit bannad sen hoppas jag support och bla bla bla bla bla bla.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var ingen falskleg band där Staffan gjorde ett fel. Stor bokstav jag alltså efterbliven och jag tänkte inte igenom det och då så gjorde jag ett fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. o bans i 3 månader så jag kommer inte ihåg exakt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nu backar bak i tiden så skulle jag sluta att skjuta. Jag skulle istället sagt till min kompanjon eller skriver OOC att det är ett regelbrott. Sedan så skulle jag dragit ner mitt vapen ta mitt feta arsle till bilen hoppat in och återvända till station.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja om jag kunde gå tillbaka i tiden skulle jag då ej var medveten om att det var ett regelbrott. Till nästa gång ska jag inte göra detta det ska vara en skärpning

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, 100% och jag respekterar 100%.

Tillbaka