Accepterad Kyno | Medlem ansökning [Drydiman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kyno

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albert

Vad är ditt discord namn? _kyno / kyno#0069

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 23 år gammal född 2000-09-11 och heter Abbe Falcon och kommer från syd afftica men flyddade till svergie för att få ett bättre liv. Min karaktär har blåa ögon brunt hår med dreads. Han jobbar på postnord men vill få ett bättre jobb med bättre lön och så. Han gillar dyra kläder och bilar. Dröm bil är en röd bugatti. Gillar ochså att meka på bilar och motorer. Växte upp i en fattig familj blev ochså moddad i skolan. Han flyttade till nyc när han var 18år för att plugga. Flyttade tilbaka till sverige när han var 23 år gammal. Han gillar att hänga med sina pollare och dricka öl. Hans favo klädder är blå puffer jacka med svarta jeans och en svart keps. bor i stocholm i en fattig lägenhet själv. Han har 3 vänner som ochså gillar bilar. Gillar ochså att bara köra runt i staden i en bil

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med creativa scenarios och seriösa men roliga scenarios.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna loosa i scenarios och kunna förlora något men ska alltid ha roligt.

Hur hittade du Unive? Kommer inte ihåg de var typ 2 år sendan. jag kommer tillbaka till unive för att ha en bra och seriös server att spela på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka