Accepterad Kylskåp | Polismyndigheten Ansökan [LuddeR10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lasse.Ö

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Ange ditt födelsedatum: 28 Maj 2006

Vad heter du på discord? Linus#4064

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 207

Hur aktiv kommer du att vara? 3-8 Timmar per dag. 2-7 Dagar i veckan

Vad heter du? Karl Öberg

Hur gammal är du? 22

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Att kunna påverka och hjälpa folket i samhället på ett bra sätt är något av det bästa jag vet. Jag vill kunna se till att alla känner sig trygga vart dom än befinner sig. Att kunna sätta stop för alla sorters olagligheter är något jag strävar efter och polisyrket känns som en bra väg för att kunna göra det. Jag vill helt enkelt se till att alla som inte ska befinna sig på folkets gator sitter inne bakom galler och alla som behöver hjälp får den hjälp dom behöver.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man under stressiga situationer kan hålla läget under kontroll och fortfarande agera professionellt. Jag tycker också det är viktigt att man ska kunna samverka samt visa respekt mot kollegor och kunna ta emot kritik. Även viktigt att man kan uppföra sig trevligt mot personer man stöter på, men också kunna sätta ner foten och vara bestämd.

Vad vet du om yrket i helhet? Att man som polis har ett stort ansvar och inte under några som helst omständigheter får vara partisk eller agera felaktigt då det kan leda till mycket problem.

Har du några tidigare erfarenheter? För ett tag sedan jobbade jag inom Securitas. Där ifrån har jag med mig kunskaper om hur man t. ex. använder radio, griper någon, använder taser/batong mm. På Securitas fanns det tillfällen då jag jobbade med poliserna och hjälpte dom med att hålla lugn stämning.

Hur är du som person? Jag är väldigt utåtriktad och gillar att prata med folk. Jag är en god lyssnare och försöker alltid se saker från olika perspektiv. Jag gillar att se till så att saker och ting alltid går rätt till, då rättvisa är något viktigt för mig.

Är det något vi bör veta om dig? Inte vad jag kan komma på

Bra ansökan, du är vidare!!!

Det sista steget är att du ska ta en muntlig intervju inne på polisstationen

Mvh Ledningen

Tillbaka