Accepterad Kylskåp | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lasse.Ö

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198259755908/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? Linus#4064

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Conny Öberg 22, uppväxt i Göteborg hemma hos morsan. Pappa dog innan Conny föddes så han har aldrig haft någon riktig fadersbild under sin uppväxt. Men han har alltid varit laglydig och haft goda relationer till folk runtomkring. Han trivs bland folk och gillar att träffa nya människor. Han är intresserad av det mesta. Men har dock alltid haft ett ganska stort intresse för fordon (Bilar, båtar, motorcyklar etc). När Conny "kommer till Unive" siktar på att lära känna andra där, få ett jobb där han kan hjälpa och interagera med andra personer.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Även om jag inte har överdrivet mycket rp erfarenhet sedan innan så tror jag att jag kan bidra med seriöst roleplay. Jag har respekt mot andra och förstår innebörden av ett gott sunt förnuft.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som intresserar mest är den stora populationen. Mycket folk verkar ge en mer realistisk känsla. Fler scenarion och bidragande personer. Jag tycker också att servern verkar ha mycket kul grejor att komma med.

Hur hittade du Unive? Har sett servern på både tiktok och youtube.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att leva mig in i min karaktär för att kunna skapa verkligare scenarion. Att få inlevelsen att fungera med andra så det på ett roligt sätt blir mer realistiskt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att skaffa min karaktär en karriär och många nya vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, har aldrig tyckt någon server varit i klass med denna.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka