Accepterad Kyliggrabb | Medlem ansökning [Roiii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kyliggrabb

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? shononnn

Vad är ditt födelsedatum? 21 December 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jonas karlsson och han är uppfödd i en ort som heter husby. Han och hans familj växteup i ett helvete. Det började med att hans pappa flyttade ifrån jonas familj när Jonas var 3 år. Han har aldrig träffats sin pappa eller han kommer inte ihåg vad som hända när han var 3. Men när jonas blev 15 så började han med dåliga saker. Han började med att bäckna och sånt skit så han skulle få ihop cash för att försörja sin familj för de satt i en dålig sitts. Men han började med tyngre grejor när han blev äldre ungefär vid 25 år ålder. Han började med uppdrag och sånt, Han var en sådan kallad springpojke till ett gäng. Han sköt folk, Han paketerade droger och haan gjorde mycket Person rån. Jonas hoppade ut ur den sitsen för länge sedan. men nu är han påväg in igen. vad kommer hända????

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett gott RP, jag kommer bidra med m[nga sociala senaraion och jag kommer bidra med ett gott humör och en proffisionell rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte bara sträva efter sin vinst i senarion utan man ska tänka på medparten också. att alla ska gå i vinst på senariot och inte bara du ska göra det. just detta för att höja rollspelandet och inte spela utöver powergaming

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, RDM- dödar någon utan anledning, NLR- new life role, du kommer ihåg saker från din förra "liv" eller om du har dött och minns t.ex hur du dog- VDM- kör överfolk med bilar och motto att döda de. kan alla regler utantill

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag. jag har ungefär 2000 + timmar på fivem och vert hur jag ska bete mig som en spelare inom rollspelet. Jag vet hur man rollspelar på proffisionell nivå.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har varit medlem 2022 och medlem 2023 men det försvann nu för jag inte spelat på ett tag!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka