Accepterad kyli | Whitelist ansökning [jonathan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kyli

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/profiles/76561198239815240

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? kyli#6037

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2003

Berätta om din karaktär. Den här karaktären är en av mina nya karaktärer Bob Battu. Bob Battu är från Mogadishu i Somalia och är en invandrare till Sverige under som är andra generationens invandrare. Han är 21 år och väldigt ung och dum. Han är inte den klokaste och gör ofta misstag men de väger upp då han har en person som heter Leif som han oftast är med som är en väldigt strategisk och taktisk. Han är väldigt glad och väldigt lojal mot dem han är med. Han intressen är hans kompisar och han gillar vapen. Desto större desto bättre.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad pågrund utav att jag spelat polis väldigt många av mina timmar på fivem. Jag har varit alltifrån aspirant och polischef och kan bidra med bra och seriös rp. Jag vet också hur jag ska få de roligt för båda sidor då jag har varit polis tidigare och har varit med om när folk bara skjuter mot polisen utan att försöka få ett rp utav det. Jag har mycket efarenhet inom rp och vet vad som får och inte få göras. Jag har cirka 1000 timmar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad då min polare sa till mig om denna servern och att den var bra osv. När jag först joinade servern så kändes den seriös och jag ville börja med fivem igen som jag la ner förut för att de var för oseriösa servar och tråkig rp.

Hur hittade du Unive? Min polare tipsa mig om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att ha roligt för annars skulle jag inte spela det men mitt mål är att ha roligt med andra spelare och mina polare och roll spelare på en högnivå.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, endast denna har dock testat andra förr.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka