Nekad kyli | Medlem ansökning [Arblom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kyli

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? http://steamcommunity.com/profiles/76561198239815240

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? kyli#6037

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2003

Berätta om din karaktär. Den här karaktären är en av mina nya karaktärer Bob Battu. Bob Battu är från Mogadishu i Somalia och är en invandrare till Sverige under som är andra generationens invandrare. Han är 21 år och väldigt ung och dum. Han är inte den klokaste och gör ofta misstag. Han är väldigt glad och väldigt lojal mot dem han är med. Han umgås mycket med en person som heter mustafa som är hans kusin. De båda är väldigt spralliga karaktärer som aldrig slutar snacka. De har lätt att prata med folk och får sig ofta att hamna i roliga situationer och problem för den delen. Antingen tycker du dessa karaktärerna är skit jobbiga eller så älskar du dem och får dig ett gott skratt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli whitelistad pågrund utav att jag spelat polis väldigt många av mina timmar på fivem. Jag har varit alltifrån aspirant och polischef och kan bidra med bra och seriös rp. Jag vet också hur jag ska få de roligt för båda sidor då jag har varit polis tidigare och har varit med om när folk bara skjuter mot polisen utan att försöka få ett rp utav det. Jag har mycket efarenhet inom rp och vet vad som får och inte få göras. Jag har cirka 1000 timmar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli whitelistad då min polare sa till mig om denna servern och att den var bra osv. När jag först joinade servern så kändes den seriös och jag ville börja med fivem igen som jag la ner förut för att de var för oseriösa servar.

Hur hittade du Unive? Min polare tipsa mig om den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att försöka gå in en bana inom kriminalitet men vad jag blir för kriminell är en sak som jag låter mitt rp visa vägen för. Jag kommer också rpa som polis fast på en annan karaktär där jag har väldigt mycket erfarenhet.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mål på unive är väl att ha roligt. Mål inom rp är att utvecklas men att liksom ha ett mål som att bli polis chef eller maffia boss har jag inte. Vill att rpet ska få leda vägen och de som händer händer. Har inga direkt riktlinjer om att jag ska jobba stenhårt för att vara kriminell maffia boss. Jag kommer väl göra lite kriminella saker men samtidigt kommunicera med andra och se vad de får mig på för bana.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, endast denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka