Nekad kyli | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kyli

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Polis Chef

Vad heter du IRL? Linus

Vad heter du på discord? kyli#6037

Hur gammal är du? 2003-12-10

Hur många timmar har du på Fivem? Lite över 1000

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Då jag känt att jag velat rp polis på unive men de har varit för låg nivå i kåren för att ens vilja bli polis. Men nu när jag kan få polis chef rollen så vill jag styra upp kåren lite. Jag vill bli chef för att poliserna just nu är antingen för mesiga då man inte kan va trevlig mot en person som är väldigt otrevlig och kaxig. Man måste visa att de är polisen som bestämmer och inte dem. Detta saknas oss vissa i kåren skulle jag säga. Jag tycker också att de inte tog hand om mig när jag var aspirant och detta är viktigt att göra. Jag vill förändra kåren göra bättre rp och inte lämna någon utanför. Jag har en plan på hur jag ska bygga upp kåren. Jag har själv varit polis på unive en kort stund men avgick då jag kände att de högre inte tog ansvar de var ingen som brydde sig om aspiranterna eller frågade om de ville ut och åka och detta är något jag vill fixa.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Av mina 1000 timmar på fivem så är nog 800 timmar inom polis rpet. Jag har varit alltifrån polis chef till polis aspirant på andra servar. jag var också polis aspirant på unive men de var för låg nivå och kände att detta inte var något jag ville va del av. Jag har goda kunskaper och lagar och regler kanske inte exakt vad dem heter osv men vet vad man får göra och inte och jag utvecklas varje dag för att veta mer. Jag kan absolut inte alla lagar men grundläggande och jobbar varje dag för att lära mig mer. Jag är inte perfekt som polis chef men kommer jobba för det och verkligen försöka. Jag har också erfarenheter om att jobba med Securitas som den nuvarande polis kåren gör rätt dåligt. Som polis myndighet och Securitas så borde de samarbeta mer detta är något jag kommer att arbeta på. Jag har också mer erfarenhet än många andra utan att låta för kaxig men som tidigare absolut inte perfekt. Men jag lär mig gärna mer.

Berskiv din karaktär? Johnny Grönvall är en 33 årig polis som gått sin aspirant period. Han pluggade på polis skolan i Stockholm och är från Sverige. Han är väldigt sträng och jobbar snabbt. Ibland litar han lite för mycket på folk som kan vara en nackdel. Han är sträng och kan låta hård men han är också ödmjuk om han behöver. Han använder oftast samma mynt tillbaks kan man säga. Han är en ledare i sig och accepterar inte att någon diskriminerar en annan person och jobbar alltid som ett lag.

Hur ofta kommer du vara inne? Tror jag kommer ägna mer tid om jag får ett chefs jobb då det är som krävs kommer också anställa folk jag verkligen litar på som annars kan ha en ledande roll när jag inte är inne. Minst 3 timmar per dag. Kan bli 2 timmar någon dag och 4 timmar någon dag till exempel. Mer på helger mindre på vardagar då jag är ute med vänner och håller på med flipping.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, men tror jag inte blir polis då.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka