Nekad Kylen85 | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kylen85

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Alexanderkylen/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? AlexanderK#3431

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2022

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter pedro abdisson är 36 år och har en väldigt grovt kriminell bakgrund, han har suttit inne ett felrtal gånger varav en av gångerna vra livstid, efter sitt livstidsstraff så bestämde sig pedro för att flytta tillbaka till unive och försöka starta ett nytt liv där han ska sköta sig och inte göra kriminella. Pedro vill istället på att satsa på att få ett jobb, han vill jobba med bilar då det är en stor hobby som att dock inte haft tid med under sitt kriminella liv!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att jag spelat sjukt mycket på unive innan men tog en långa paus från fivem, nu är jag tillbaka och vill bidra med rolig och seriöst rp med kompisar, jag vill satsa på unive eftersom jag vet hur pass bra server de är!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med rolig, seriös o bra rp för både min o motpartens sida, har runt 600 timmar på så jag vet regler och hur man rpar. Jag kommer som erfaren rpare försöka höja upp rp nivån på de andra som kanske är nya till fivem eller just roleplaying.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska rpa för powergaming 2, alltså rpa för makt o pengar! de ska inte bara gynna dig i ett scenario utan de ska också va kul för de andra i scenariot

Hur hittade du Unive? från allra första början så var det en vän som tipsade

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka