Nekad kylan | Ban överklagan [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kylan

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198964136478/

Ditt Hex-ID: 11000013bd5da1e (Hex)

Vad är din discord tagg? kylankylan#2006

Vem var det som bannade dig? Pontus#5180 och olle.p

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstäng för bannad i discorden: Lämnade ett support ärende

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom bannade mig för att jag och min kompis satt och rpade så kom en kille och höll på mot oss och vi kaxade tillbaka och så ansåg vi att han gjorde lite konstiga saker så vi hoppade support och berättade samt visade klipp hur det var från vår sida sedan bad dom honom hoppa support så drog dom in honom och så berättade han hans sida i hela saken och så var det inte lika fel som vi trodde och så kom vi alla överens och så skulle jag få en varning och han och så sa olle är det uppfattat när han sa att jag skulle få varning och då trodde jag support ärendet var slut så jag lämnade sen skrev min kompis varför lämnade du kom väntar på support snabbt igen ärendet är inte slut då sa jag ok och skulle hoppa väntar på support igen och så precis då blev jag bannad ur discorden så kunde jag inte joina väntar på support och strax efter blev jag bannad ingame för bannad i discorden och jag hade missupfattat hela saken och detta är mit fel. Förlåt!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt jag blev bannad för att lämna ett support ärende när jag trodde det var klart och så hann jag inte joina väntar på support igen efter att min kompis skrev kom tillbaka ärendet är inte slut skynda och så hann jag inte joina och blev bannad detta var ett stort misstag från min sida då det var ett missförstånd men inte bara det för det är ändå lite mitt fel då jag lämnade innan jag hade fått tillåtelse att lämna eller innan dom sa och då är vi klara.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en korrekt ban då man inte ska lämna support ärenden för det gör bara ett ärende så mycket jobbigare att ta hand om och det är respektlöst mot staffsen som tar support ärendet med mig att jag då lämnar men som sagt jag missförstod situationen och detta kommer aldrig ske igen då jag inte kommer lämna support igen jag kommer vänta tills någon drar mig till klar eller dom sagt att det är klart och aldrig mer lämna och ifall jag ska lämna ska jag alltid fråga först om vi är klara

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit banad tidigare och detta var ett stort misstag av mig och jag vill värkligen spela på multistaden igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle först och främst frågat om det var ok att lämna eller bara vänta tills dom säger att vi är klara eftersom att det inte är schysst mot dom staffs som ägnar sin tid på att hjälpa folk som mig och andra i support och då ska man inte göra som jag gjorde och det var väldigt fel av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har tagit lärdom av denna ban och innan jag lämnar ett support ärende från och med nu kommer jag be om tillåtelse eller vänta tills den staffen som tar hand om oss i support säger att det är ok att lämna eller drar oss till klar helt änkelt det var inte meningen att göra så här. Förlåt!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka