Nekad kylan | Ban överklagan [Erixon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kylan

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198964136478/

Ditt Hex-ID: 11000013bd5da1e (Hex)

Vad är din discord tagg? kylan_kylan#2065

Vem var det som bannade dig? Pontus#5180

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: bannad från dc för att lämna support ärende

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag och min kompis gick support eftersom vi upplevde att en snubbe gjorde fel på får sida men efter vi fick se hans sidas av kortet så förstog vi att det kanske inte egentligen var så fel. Men hurusom helst så valde olle p att ge oss båda en varning eftersom han tyckte vi hade en hög ton. Efter det så frågade olle om det var förståt och då trodde jag efter detta att support ärendet var slut och därför lämnade jag support . Jag ber så hämst mycket om ursäkt för detta illa betende och dettas kommer ej hända igen. det var inte meningen att lämna ett staff äreende så jag trodde mer det var slut men så var det inte och detta skulle aldrig hända igen eftersom jag kommer vara mycket mer vaksam och vänta tills jag får tilåtelse att lämna av staffs. FÖRLÅT .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis gick support eftersom vi upplevde att en snubbe gjorde fel på får sida men efter vi fick se hans sidas av kortet så förstog vi att det kanske inte egentligen var så fel. Men hurusom helst så valde olle p att ge oss båda en varning eftersom han tyckte vi hade en hög ton. Efter det så frågade olle om det var förståt och då trodde jag efter detta att support ärendet var slut och därför lämnade jag support .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% mitt fel och ber om ursäkt för detta och det kommer absoulut inte förekomma igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga gånger innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha väntat några till sekunder får att vissa respekt till staffs och väntast på tillåtelse att gå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket av min ban som tex att man ska vänta tills man får tillåtelse att gå för att vissa respekt till staffs.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka