Accepterad kykken | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kykken

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? Kykken#2945

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adolf Walther och är 56 år som under sin uppväxt hållt på med bus eftersom hans föräldrar inte var så närvarande i hans uppväxt som sedan har utvecklats och resulterat i ett långt förflutet som yrkeskriminell. Adolf har under hela sitt vuxna liv åkt in och ut från olika anstalter och tagit till med droger för att minska depressionen. Adolf hoppas att han ska komma bort från sina tidigare vanor och kunna ordna upp sitt liv med ett hederligt jobb och göra rätt för sig i samhället där han ska tillföra istället för att skada samhället. Historien får utvisa om Adolf lyckas att hålla sig borta från kriminallitet och droger.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Moget beteende med RP som utgångspunkt i alla situationer där jag både lär mig och utvecklas för att bidra till servern och samhället på ett bra sätt för att upprätthålla den standard som finns på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att vi som spelar måste kunna ge och ta, det handlar inte bara om att ta hela tiden för sin egen trivsel. Alla måste trivas tillsammans på servern även om det betyder en del motgångar även för en själv, det bidrar till det bättre på servern.

Hur hittade du Unive? Först och främst i serverlistan men det som drar mig till servern är olika klipp som jag har sett på youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka