Accepterad Kyckligrulle vad kostar | Chef-jobb ansökan [Shasta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
8
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Wallins advokatbyrå

Vad heter du IRL? Elias

Vad heter du på discord? V.björnripa#7780

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? ca 5 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att vara så aktiv jag kan samt driva yrket framåt genom att skapa många sammarbeten med polisen och utveckla jobbet. Jag kommer försöka att göra detta jobb till ett aktivt jobb på servern så att polisen faktist kan ha roligt när de ska ta förhör istället för att ba ta förhörer på 2 min o sen skicka personen till fängelset. jag kommer vara aktiv ig och när jag ej är ig så når man mig alltid på discord. Detta jobb krävs kräver mycket underhållning för att hållas aktivt så jag kommer alltid att försöka hitta dem rätta anställda och inte dem som lallar. Jag kommer ta in serösa personer och se över det hela systemet som finns och försöka utveckla det på samtliga punkter. Är man inte seriös hos mig blir man skickad. jag strävar efter realism och rolig RP. DVS utveckla yrket på samtliga punker som behövs, göra det aktivare, driva yrket framåt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har varit polis på karaktären samt sjukvårdare. Annars är jag ganska kunnig onom detta yrke då jag har ett syskon irl som pluggar till advokat och jag har fått lära mig så jävla mycket av det.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 14.30-00.00
tisdag 14.30-00.00
onsdag 14.30-00.00
torsdag 14.30-00.00
fredag 14.30-04.00
lördag 10.00 - 04.00
söndag 10.00 - 00.00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja abslout.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej verkligen inte

Har du läst våra Regler? ja självklart

Tillbaka