Inaktuell kxrlborg | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kxrlborg

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? emil karlborg

Vad är ditt discord namn? kxrlborg12_75604

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abo Hassani, född 1995

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? envis, charmig och tillbakadragen

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min pappa va kriminell och va ledare i ett gatugäng, och jag känner att jag kommer va i samma spår då de är det enda som motiverar mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till roliga samt bra scenarion.
jag kommer bidra till en hög rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex att du blir gisslan och ska värna om ditt liv så självklart ska du spela för motpartens vinst, man är inte odödlig för att det är rp

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, META-GAMING, OOC, Powergaming etc

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer vara aktiv och bidra till servern gemenskap

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du är vidare genom verifiering

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka