Nekad Kwikis0000 | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kwikis0000

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel Sjöström

Vad är ditt discord namn? kwikis.

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är barre, En ung kille som har pluggat och tränar sig för att bli polis och har gått klart utbildningen dem fyra terminer som är heltidsstudier och den sista terminen som är en aspirantutbildning. Jag är född 2000 den 23 oktober, min pappa lämnade min mamma innan jag föddes och min mamma dog i en olycka när jag var 6 år gammal bott hela mitt liv hos min kusin som uppfostrat mig och hjälpt mig i livet med att plugga som polis min kusin har jobbat i 10år som polis och hjälpt mig väldigt mycket under mina studier och därför vill jag göra han stolt och därför pluggat och läst mycket om polisyrket på min fritid och nu är jag 24 år gammal och har flytta från min kusin bor mitt i stan i en 6:a och nu söker jag jobb som polis. har stora humör svängningar som gör att jag kan bli arg väldigt snabbt och detta har även min kusin hjälpt mig med så nu kan jag nästan kontrollera detta helt men det finns fortfarande få tillfällen där jag inte kan kontrollera det men som sagt oftast är jag en trevlig kille som är arbetslös just nu. Om jag nu inte skulle kunna bli polis så har jag även en plan till det jag eftersom jag är också väldigt intresserad av att sälja så har jag även tänkt mig och plugga som mäklare eller bilförsäljare men eftersom min mamma var en väldigt rik och ägde 2st företag och båda dem var mäklarfirmor i två olika städer jag fick därför ärva väldigt mycket pengar som jag sparat och är därför inte så desperat efter ett jobb direkt kan klara mig i några år utan ett jobb. men eftersom jag är en person som inte tycker om att sitta still och vill ha något och göra om dagarna så därför söker jag till olika jobb som jag är intresserad av.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Genom att rpa bland annat och att ha det roligt med vänner och från starten kunna höja upp mig till toppen. Och visa hur man ska bete sig på denna underbara server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna acceptera att förlora tex på ett krig osv. Alltså att få ut de bästa för båda parterna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a, tex vdm är att man inte får döda någon genom att använda bil mot den

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, har spelat rollspel ganska länge.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att börja satsa på Unive igen som aldrig förr

Nekad, vänta 1 vecka efter godkänd pban överklagan, du får söka igen 3de Mars!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka