Nekad Kwikis0000 | Ban Överklagan [Makavelli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kwikis0000

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199165097681/

Ditt Hex-ID: steam:11000010fbc4e48

Vad är din discord tagg? kwikis.

Vem var det som bannade dig? makavelli

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-12 163614.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var otrevlig i pm. det var bara mitt fel. skulle tänkt till innan jag gjorde detta. Han gjorde rätt val att banna mig i detta läget. Det var dumt av mig. Jag skrev att han trodde att han hade de största bollarna på sservern. Det var dumt som fan av mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att min vän hade fått indragen krim på grund av att shoot on sight. Sen skrev då makavelli att jag och min vän skulle hoppa support. Vilket vi gjorde. När vi satt där inne så sa dem vad min vän hade gjort för fel men vi ansåg inte att det var själva verket utan att vi skulle få skjuta för att vi hade blivit jagade av någon från hans gäng som inte ville prata så då efter typ 10 min. återvände vi till platsen han börja jaga oss på. så då hoppade min vän ut framför honom som vi trodde hade jagat oss men det var tydligen inte så i det här fallet. Då blev alltså han dödad av min vän. Sen fick ju min vän ett straff som var indragen krim och prishöjning. Efter det så tar vi en paus från unive men när vi väl ska gå in igen för att rpa lite, är han bannad i 4 dagar som dem inte sa i support och sen ser han att hyan har blivit bannad av makavelli. SSom han inte ska vara i det här fallet. så då frågar min vän då varför makavelli har banat honom och då svarar han med att han bannade min vän åt någon annan. Jag och min vän tyckte det var konstigt och vi tjafsade sedan i hans pm. båda vi ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag ångrar mig som in i bövelen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Var bara frustrerad på grund av min korta stubin. Detta ska självklart inte intre leda till mina val i dessa handlingar. Ber så hemskt mycket om ursäkt. Detta ska ALDRIG ske igen och om det gör så måste jag ha en riktigt bra anledning. Men det kommer ALDRIG ske igen. Handen på bibeln. Jag vill bara vara tillbaka till servern och rpa lite

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för mild vdm och typ lall. Sen har jag en massa bans på grund av min bror eftersom vi bor i samma hushåll. Hur jag har lyckats lära mig av dessa bans är att jag märkte hut tråkigt det var att inte spela detta spel påå länge. För det finns inte så många spel att spela som är roliga och de andra serverna är sämre än UNIVE och jag har även lagt in pengar på denna server så jag ångrar mig grovt. Vill bara kunna spela nu under lovet och prova min ny inköpta bil som jag inportera

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ta det lugnt och kyla ner nerverna genom att typ gå på en promenad till exempel. Eller lära mig att acceptera era val till dessa typer av handlingar eller något annat men framför allt inte göra staff disrespekt igen. aldrig igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att aldrig göra något när man är frustrerad och alltid visa respekt mot staffs och deras val till bans eller något annat. Speciellt innan jag har fått prova min nya bil som jag imporetera för 2 h sedan. Väldigt dumt av mig. Borde tänkt till innan jag gjorde detta stora misstag. Vill så hemskt mycket komma tillbaka till denna server igen så att jag kan rpa återigen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja detta har jag uppfattat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka