Nekad Kwikis0000 | Ban Överklagan [Lukas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kwikis0000

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199165097681/

Ditt Hex-ID: steam:11000010fbc4e48

Vad är din discord tagg? kwikis.

Vem var det som bannade dig? lukas

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-16 123702.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Efter som att jag sköt utan krim och powergaming och sunt förnuft.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag och en grabb som jag hittade på piren åkte runt och så kom vi till th där vi hittade två kaxiga grabbar som hota oss och jag var inte på humör på att bli nertryckt så jag tog fram vapnet och visa de att jag var beväpnad och tänkte inte något mer med det. Men de fortsatte att kaxa så jag och min grabb åkte vidare och de följde efter och då fick min grabb nog. Så han hoppade ut och börja skjuta mot de men missade extremt hårt. Sen körde de iväg och kom tillbaka och då skjöt min grabb ner en av de i bilen och den andra riktade min grabb på men han struntade i det och börja skjuta ner min vän och då skjöt jnag ner han som börja skjuta mot min grabb. Och jag har ett vapen eftersom att jag precis kom tillbaka från en p-bann och inte hade lagt undan vapnet. Men innan jag började skjuta så vdma min grabb de som vi skjöt mot och ingen rpa på det men det vara bara jag som fick några åtgärder vilket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hävdar att bannen är rätt till viss del men att han gör en ban där han lägger på vdm och rdm som jag inte gjorde men sen ändrade han det men då gick jag från kul till orange vilket gjorda att min ban blev längre än vad den borde. Och sen att han inte tänkte på vad de andra gjorde för fel bara för att de hoppa sup först för det var ingen som rp på skador och en av de som hoppa fear rp också. Sen har jag även svårt att utveckla saker när jag skriver för att jag har dyslexi så jag vill gärna ta det i support med dig lukas

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för vdm och jag har lärt mig att man inte ska vdma och jag har åkt dit för staff diss och där har jag förstått mitt fel kan man säga,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat lägga undan vapnet för då hade jag aldrig kunnat skjuta och jag borde ha slutat kaxa mig och dragit för att slippa trubbel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte kan dra fram ett på th parkeringen vid vattnet eller någon annan stans eftersom att de är fel. Och att man inte ska bära något som anses som krim utan krim och att man ska rp efter en krock med en bil även fast att de andra inte gör de och hoppar ut och skjuter för man ska gå med gott exempel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja detta har jag uppfattat

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka