Nekad Kwikis0000 | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kwikis0000

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199165097681/

Ditt Hex-ID: steam:11000010fbc4e48

Vad är din discord tagg? kwikis.

Vem var det som bannade dig? limpis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-26 202650.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jad anser att staffsen valde att banna mig på grund av lall. vilket jag kan erkänna till en viss grad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag råka ds in i en epa och sen körde jag ifrån epan. Därefter så satsade epan in i mig så att jag flög in i ett annat fordon så att den blev sur på mig och börja köra in i min bil och då blir det att jag gjorde en fel sak och det var att pitta tillbaka och sen blev alla bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hävdar att bannen inte var felaktig men att straffet ska sänkas lite eftersom att jag trodde ata man fick pita tillbaka eftersom att jag anser att det är människans instinkt att försvara sig. Men självklart fattar jag detta val

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för mild vdm och typ lall. Sen har jag en massa bans på grund av min bror eftersom vi bor i samma hushåll. Hur jag har lyckats lära mig av dessa bans är att jag märkte hut tråkigt det var att inte spela detta spel påå länge. För det finns inte så många spel att spela som är roliga och de andra serverna är sämre än UNIVE och jag har även lagt in pengar på denna server så jag ångrar mig grovt. Jag har även fått p-bann för staff disrespekt och jag har definitivt fattat mitt fel. FICK LÄRA MIG DEN HÅRDA VÄGEN

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra där ifrån istället för att pitta tillbaka

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte får pitta tillbaka. man ska visa att det är en själv som gör rätt och att den andra gör fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja detta har jag uppfattat

Enkelt regel att följa bryter man den får du sitta av din ban iallafall efter mötet vi hade igår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka