Accepterad kvastisen | Medlem ansökning [ Yes or No ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kvastisen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? kvastisen

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali abdi och han är född 1997

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig, snäll, omtänksamm.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: ali Abdi är 33 år gammal och älskar att meka med saker som bilar och motorcyklar. När han var liten, gillade han redan att fixa och bygga saker. När Ali var 13 år gammal hände något mycket sorgligt hans pappa dog. Han blev väldigt ledsen och kände sig ensam. I skolan var han inte alltid snäll mot honom, och han hade inga nära vänner som kunde hjälpa honom. Ibland kände han att livet var svårt och inte roligt. Men Ali hade ett stort intresse för bilar och motorcyklar. När han var ledsen hemma började han fixa på gamla bilar och motorcyklar. Det hjälpte honom att må bättre och tänka på något annat. Det blev som en bra vän för honom. När han var 15 år fick han ett jobb på en verkstad där han lärde sig ännu mer om att meka. Jobbet gjorde honom glad, och han började bygga en framtid som mekaniker. och nu är Ali 33 år och söker nya jobb och en helt ny hobby som han hoppas han kan hitta på just denna server.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra scenarion och att göra servern roligare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om vi sägger så här. Jag gör ett butiksrån så ska jag tänka på vad som är roligt för i detta fallet poliserna och inte bara tänka på mig själv, typ som att jag tar en segare bil så att inte scenariot är över på 2 minuter.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, mot vdm tror jag de var, och ja jag har lärt mig den hårda vägen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm vdm nlr och fear rp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka