Nekad kvallfulljordnot | Ansökan till Servervakt [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kvallfulljordnot

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? Abdul Karlsson#9225

Ange ditt födelsedatum 3 Augusti 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. efter skolan och efter läxor är jag online ca 3 timmar varje dag. jag tycker att det är väldigt roligt därför tar jag det väldigt seriöst.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1-2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. de har i uppgift att vakta servern och se till att ingen gör olämpliga saker eller fail rp. de har även rätt att rapportera någon om de gör saker som är emot reglerna.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag tycker att det är väldigt störande när folk inte tar rp:n på allvar som t.ex när de frågar mig vad jag heter i verkligheten eller tar av sig sina kläder och går och slår ner folk. jag vill även se till att folk ska kunna tycka att det är roligt att spela utan de som förstör rp:n

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korrupion innebär är att du inte rapporterar någon t.ex som du känner för att det är dina komipisar även om de gör fel.
Abuse är när du använder förmågor som servervakt att du t.ex rapportera någon bara för att du är arga på de när de inte har gjort något.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka