Nekad Kuzesilla | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kuzesilla

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122103988

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Kuzesilla#6145

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdulla Hadid och han är 22 år gammal han är adoptivbarn från Afghanistan och har haft en tuff uppväxt med fel umgänge som lett till att han har gjort mycket dåliga saker som när han var 12 rymde han hemifrån och åkte tåg till Göteborg med sina vänner i 10 dagar men allt detta förändrades när hans adoptivpappa dog han hade stått honom väldigt nära och alltid varit på Abdullas sida när saker har hänt. Hans adoptivpappas död har gjort att han börjat vara med rätt människor som är med honom för den han är och han har fått ett intresse i bilar speciellt sportbilar som BMW och Mercedes-Benz. Abdullas drömjobb är att jobba som bilförsäljare men i nuläget så är han arbetslös.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive eftersom jag vill ha en bra server att rpa på som jag fått reda på att unive är eftersom att jag varit medlem förut.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig att vara intresserad av unive är communityt eftersom det är så välkommande och folk hjälper en om det behövs en sak är att det är en bra RP nivå på servern.

Hur hittade du Unive? Det var i början av året som jag bläddrade genom tiktok och hittade en streamer vid namn av Cosmo_bt och så tyckte jag att det såg kul ut så jag bestämde mig för att ta och prova unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min rp är att få den på en högre nivå

Vad har du som mål att uppnå på Unive? på unive vill jag uppnå en högre nivå med min rp och göra mitt bästa för att göra servern till ett roligare ställe.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är ej aktiv på någon annan server eftersom det är så kul att spela på Unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår.

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Tillbaka