Accepterad Kuzesilla | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kuzesilla

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199122103988

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Kuzesilla#6145

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdulla Hadid och han är 22 år gammal. När han föddes lämnade hans mamma honom på gatan och han hamnade på ett barnhem i Afghanistan sedan när han var 2 år gammal blev han adopterad av en svensk familj han började i skolan men han trivdes inte där eftersom barnen där mobbade honom för att han var mörkhyad och han gillade inte att barnen höll på att mobba honom så han slutade helt enkelt att gå till skolan och hängde mycket i centrum där han träffade många som var kriminella och de bjöd in honom att vara med de så när han egentligen skulle vara i skolan så gick han och hängde med kriminella gäng som tvingade honom göra dumma saker han hade helt enkelt fel umgänge allt detta förändrades när han var 16 år gammal när hans pappa blev dödad i en drive-by vid ett köpcentrum. När hans pappa gick bort så ville hans mamma att de skulle flytta ifrån det stället där Abdullas pappa hade blivit dödad så de flög till Unive men de hade inga pengar så de fick bo på gatan efter allt detta så bestämde Abdulla sig för att aldrig hänga med kriminella gäng igen eftersom att det bara har lett till dåliga saker. Efter att Abdulla och hans mamma hade bott på gatan ett tag så fick han se många poliser som stoppade folk som var en fara för samhället och ända sen dess har han haft en dröm att bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Unive är en väldigt välorganiserad server som har bra staffs jag vill vara medlem så att jag kan mer frihet i min rp och jobba som t.ex polis och hjälpa folk när de behöver bli räddade som mest och det skulle betyda mycket om jag fick bli medlem på Unive. Jag kommer bidra med så bra och utvecklade scenarion som jag kan skapa så att alla blir nöjda. Jag kommer också hjälpa någon om de t.ex har skadat sig så kommer jag köra de till sjukhuset eller ringa sjukvården.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har varit medlem här på unive tidigare och tycker det är roligt att spela på den här servern och tycker att denna servern har en hög rp nivå

Hur hittade du Unive? Det var i början av året som jag bläddrade genom tiktok och hittade en streamer som streamade på er aserver och så blev jag intresserad

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa många roliga och bra scenarion med hög rp nivå, prata med människor och annat roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att förbättra min egna rp nivå och bli bättre på rp samt att ha det roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej är ej aktiv på någon annan server

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår absolut eftersom att de kan bli väldigt tjatigt om alla håller på att skriva att de ska få sin överklagan läst och så blir det ännu svårare och jobbigt.

Jag skulle gärna vilja bli whitelistad och bli medlem på unive. här är min steam: https://steamcommunity.com/profiles/76561199175176380/ . mitt namn är felix. mitt discord namn är Blubben#6406. mitt födelsedatum är 29 januari 2007. min karaktär heter sven kutov han ska bli polis och han är 50 år gammal och är stenhård. han gillar inte barn, men han gillar katter och myskvällar och sena kvällspromenader med sin fru britta. hans favorit mat är raggmunk med fläsk. och hans favorit bil är en porshe. han har varit hotad och misshandlad när han var barn men han är stenhård för hans pappa lärde han hur man blev en riktig man. för när han var liten så drömde han om att vara polis och han söker till det nu! vill gärna bli medlem så jag kan bli polis och göra mera grejer på unive t.ex bli polis och andra jobb i framtiden kanske! der är en väldigt bra server som har bra rp och många som kör på den. jag hittade unive från en känd streamer. och även tiktok. att bli polis som får många vänner och det är kul med rp. att förbättra min rp och som polis. nej och det är därför jag vill spela på unive och vara aktiv där ;) ja jag förstår om det blir tjatigt om vi håller på att skriva att de ska få sin överklagan läst och så blir det ännu svårare och jobbigt:) detta är min ansökan hade blibit glad om jag blev godkänd:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka