Accepterad Kuzesilla | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kuzesilla

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? kuzesilla

Vad är ditt födelsedatum? 17 Februari 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Abdulla Hadid 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respektfull, ambitiös och rättvis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Abdulla Hadid är född den 13 februari 1999 i Iran och han är 25 år gammal. Hans barndom var tuff och han och hans mor levde under svåra förhållanden. Hans familj som bestod av honom och hans mamma präglades av fattigdom och en otrygg omgivning, vilket gjorde att Abdulla tidigt lärde sig att kämpa för sin överlevnad. Hans pappa var inte närvarande då han gick bort före Abdullas födsel. Abdullas mamma kämpade för att han skulle få ett bättre liv med bättre förutsättningar och därför beslutade hon att flytta med honom till Unive. Detta skulle ge de möjlighet att bygga ett nytt liv och kanske få en chans till en trygghet och en fin framtid. De hamnade i Unive men verkligheten var långt ifrån vad Abdullas mamma tänkt sig och den var tuff. Abdullas mamma klarade sig inte så länge och hon gick bort efter två år i Unive. Abdulla hamnade i fel kretsar eftersom att han var bosatt på gatorna i Unive. Han har ingen utbildning, inget jobb och behöver tjäna pengar för att överleva. Den enda vägen han ser är den kriminella vägen. Han vill göra det för att aldrig igen behöva vara orolig om han får mat en dag eller inte. Hans mor lärde honom om respekt redan vid ung ålder och därför bemöter han alla han träffar med respekt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en realistisk karaktär och en karaktär som sticker ut i form av Abdulla. Jag kan även bidra till en god RP-nivå eftersom jag har erfarenhet inom RP på denna servern och driva serverns utveckling framåt med en seriös RP utan lall.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte endast ska spela för sin egna vinst utan även inkludera motparten så att båda parter kan uppleva en rolig RP. Inte vara egoistisk och spela för din egna vinst hela tiden utan också låta motparten vinna i vissa scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag minns en enstaka gång då jag bröt mot reglerna. Jag körde en bit med en motorcykel utan bakdäck och blev bannad. Jag lärde mig av mitt misstag. Det var tramsigt och jag borde ha tänkt innan jag gjort det.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? T.ex RDM vilket står för random deathmatch och det innebär att man dödar någon utan ett underliggande scenario. Exempel på när denna regel bryts är ifall en person går fram till en annan och slår ner den utan anledning. En annan regel är fear rp och det innebär att man ska värna över sitt egna liv. Exempel när denna regel bryts är om du står under pistolhot i en mörk gränd och de säger att de skjuter dig ifall du rör dig och du springer emot de och försöker slå dem.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har erfarenhet inom RP på servern både inom vanlig RP och krim RP

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka