Nekad Kuush19 | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kuush19

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199100661260/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:570197766

Vad är din discord tagg? Kuush19#5054

Vem var det som bannade dig? Kurt

Hur lång tid var din ban? 19 dagar 6 timmar 30 min

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? snutförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har aldrig kört på servern innan och försökte nu för första gången och detta kom upp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. -

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har inte kört på servern och senaste gången jag körde fivem allmänt var 6 månader sen så tror nog min ban skulle gått bort om jag ens fick en

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? -

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag hade gjort nåt fel skulle jag :/

Har du läst våra regler? Ja

Om du har något syskon som spelat på sitt eget konto så kan det bero på en IP-ban.
Då kan ingen med samma IP spela.

Om du har något syskon som spelat på sitt eget konto så kan det bero på en IP-ban.
Då kan ingen med samma IP spela.
Det står 19 dagar kvar så det är inte ett Ip ban iaf, finns det inge man kan göra?

Om du har något syskon, fråga om han/hon är bannad.
I så fall kan det stå att de som spelar på samma IP blivit bannade på samma anledning.

Om du har något syskon, fråga om han/hon är bannad.
I så fall kan det stå att de som spelar på samma IP blivit bannade på samma anledning.
Frågade nyss och han sa att han inte kört på mitt fivem konto alls och när han kört på sitt konto då är det bara u.s.a servers och han var säker

Frågade nyss och han sa att han inte kört på mitt fivem konto alls och när han kört på sitt konto då är det bara u.s.a servers och han var säker
Pretty please help mee

Det går nämligen inte att unbanna dig, vet ej varför. Är det rätt streamkonto du länkat som är kopplat till FiveM?

Märkligt, för det är ditt Hex-ID för ditt Steamkonto som ej går att unbanna. Det står att kontot ej kunde hittas.
Jag kan tyvärr inte göra så mycket mer om du är säker på att ditt syskon ej har blivit bannat.

Märkligt, för det är ditt Hex-ID för ditt Steamkonto som ej går att unbanna. Det står att kontot ej kunde hittas.
Jag kan tyvärr inte göra så mycket mer om du är säker på att ditt syskon ej har blivit bannat.
Okej får väl vänta 19 dagar 6 timmar och 20 min då men tack ändå :(

Tillbaka