Accepterad kusinketamin | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kusinketamin

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198995180423/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Medelstor#4977

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Ali och har haft en svår uppväxt. Mohammed föddes nämligen som man men har i senare dagar upptäckt att han är en tjej fast i en manlig kropp. Under sin skolgång har Mohammed haft svårigheter med mobbning så har därför växt fram en taskig sida i Mohammed. Nu vill Mohammed bli medborgare i eran stad och få möjligheten att söka jobb osv. Mohammed är inte född i sverige utan har sitt ursprung från Finland. Han har alltid bott i rosengård sedan han blev adopterad av håkansson familjen och har därför fått en sväng av gangsterslang.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag Mohammed Ali tror att jag kan bidra med mycket humor men samtidigt en seriös RP. Jag har spelat på många andra servrar så har därav lärt mig mycket om RP och hur man ska göra det. Jag är en väldigt seriös spelare som vill hjälpa staden växa.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag tycker att denna staden faller mig väldigt mycket i smaken. Det finns många andra roliga karaktärer men staden håller ändå den seriösa rpn man vill uppnå.

Hur hittade du Unive? Jag fick ett tips av min kära vän Johanna Håkansson och Sten Håkansson.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill kunna utveckla både mig själv men samtidigt staden. Jag vill även kunna skapa en rolig miljö för dem andra invånarna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag inte på någon annan server då jag just kommit tillbaka till fivem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka