Kusbo22 | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kusbo22

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/1964627676

Vad är ditt namn i verkligheten? sebastian hemström

Vad är ditt discord namn? Bärkasse#7930

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2021

Berätta om din karaktär. han är en 20 årig mekaniker som älskar att hålla på med bilar och meka och på fritiden gillar han att åka på car meets eller bara ha kul, hans drömjobb är att jobba på mekonomen och hoppas att han kan de och han bästa minen är från när han var liten då han hjälpa sin pappa med att meka med bilar och alla fordon som kom till hans pappas verkstad så han kan mycket om fordon och hålt på med de hela livet, sen älskar han också mat vem gör inte de liksom. han heter bosse bengtsson och gör en massa saker men han älskar bilar och mat det var lite om honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill utveckla min rp och bli bättre på det, sen också för jag kan lite om rp sen innan då jag kollat på massa streamers och youtubers och för att jag känner mig mogen och sköter mig och gör allt det bästa för serverns skull.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? de verkar som en riktigt bra server att utvecklas som en rp:are på och mycket trevligt folk,s´sen är det också en bra stad har ju sett lite från streamers på denna server och det verkar finnas mycket att göra och jobba som, så alltså mycket saker. sen verkar det också jätte verkligt de e ju nästan som verkliga livet bara att man sitter framför en skärm med ett par headset och tagentbord och mus.

Hur hittade du Unive? jag hittade de genom streamers som jag sett när jag bläddrat runt på twitch och då stod de att han spela på unive och de såg ut som en kul server och då söker jag nu att bli medlem på unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli så bra på rollspel som möjligt och alltid försöka göra de bästa besluten för servern och för mig så det inte blir dåligt och försöka hålla en bra stämning mellan mig och de andra rp:arna.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ja typ de som jag skrev ovanför bara att kanske försöka få ett jobb och sköta mig så jag inte blir bannad och säga till folk som gör fel och följa reglerna som finns på unive.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte eftersom det finns så några bra svenska rp servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka