Nekad kusai | Medlem ansökning [adde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

kusai

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kusai

Vad är ditt discord namn? kusai_g

Vad är ditt födelsedatum? 16 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Kusai ahmedson, med smeknamnet Abu Ammar, var en arméofficer i palestina. Kusai föddes den 16 januari 1999 (23 år) i Jerusalem. Kusai föddes som son till en respekterad man från familjen Ahmedson. Hans far flydde landet på grund av fattigdom och lämnade Kusai och hans unga bröder med sin mamma i extrem fattigdom. Ingen hjälpte dem det är därför Kusai litar bara på få människor. Kusai gick med i armén i Palestina. Men han samlade inte in tillräckligt med pengar för att hjälpa sin familj, så han riskerade att bli en kriminell och invandra till sverige. Hans hår är kortklippt, hans ögon är bruna och han är lång.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har väldigt mycket erfarenhet I rp servers då jag tidigare har spelat I flera servers. Jag kan bidra till en rolig miljö där alla kan ha kul.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man offrar sin egna "kul" för någon annans det kan vara till exempel att man låter sig själv bli kidnappad eller något liknande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Vdm-innebär att man inte ska döda folk randomly med sin bil och t.ex köra över de utan anledning. En annan regel är meta gaming det är att man t.ex inte får använda t.ex discord som ett sätt att prata medans man spelar. Rdm det innebär att man inte får döda folk utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spela i flera rp servers tidigare och varit högt uppsat i både polisen och inom gäng

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en bra rp spelar som kan ha en seriös rp nivå

Tillbaka