Accepterad Kurt malm | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1roxiz

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199472052429/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a1c08cd

Vad är din discord tagg? bobiblob123

Vem var det som bannade dig? lamadrickercola

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20250829162027.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Sprang ut från min cell efter jag blivit taserad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade blivit tagna av polisen för vi hade åkt fram och frågat varför de hoppade över oss med deras bil när de inte ens hade prio(jag har klipp på allt) sen så tog de in oss till fängelse vet ej andledningen och då försökte jag springa ut en gång och blev taserad och efter det försökte jag en gång till blev taserad då också och sen gav jag upp. vet ej varför jag blev bannad för sunt då polisen egentligen inte hade nån andledning för att gripa oss från första början.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag håller med om att det var lite dumt o springa ut 2 gånger men tycker mer att han borde dragit mig staff samtal o gett mig en varning än o banna mig i 3 dagar då jag inte tycker att det var ett jätte allvarligt regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad 1 gång tidigare när jag taserade någon som polis när han hoppade in i bilen, visste inte om att man inte fick de. Lärde mig att kolla regler först innan man gör något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Struntat i o spring och sitta kvar i cellen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att försöka rollspela bättre och mer realistiskt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår

@EminSWE de var för ja sa h unge till en polis som hade pitatt mig så bilen gick sönder har klipp på allt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka