Antagen Kurt malm | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1roxiz

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Ditt discordnamn: bobiblob123

Ange ditt födelsedatum 19 September 2011

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att hjälpa de på servern, alltså hjälpa de som tycker om att spela på unive och ta bort de som förstör för de som faktiskt tycker de är kul att rpa på unive. Jag vill också kunna hjälpa till folk som har dött av buggar mm. Jag tycker också att det är jobbigt med lallare och folk som förstör för de som vill ha kul därför vill jag också bli staff för att hjälpa andra.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är för många lallare/ folk som förstör inne på unive. Tycker också att det finns för lite staffs för att ta bort alla som förstör och lallar. Därför tycker jag att de borde finnas mer staffs inne på unive som kan ta bort de som förstör och lallar.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tycker att när man ser ett regelbrott så ska man beroende på hur grovt det är alltid börja med att dra folk till staff samtal eller kicka de beroende på hur grovt det är. Om regelbrottet är väldigt grovs så ska de bannas men jag tycker alltid att man ska börja med en varning. Om de fortsätter upprepa regelbrottet eller något annat regel brott under en kort tid så ska de bannas.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är viktigt att alltid Använda sin roll på ett positivt sätt och inte abusea sin roll alltså använda den på ett felaktigt sätt. Ex om jag ser min kompis göra ett regelbrott beroende på hur grovt regelbrottet är så ska jag direkt dra han staff samtal o ge han en varning eller om det är grovt då ge han en ban. Jag ska också aldrig banna personer som jag tycker är jobbiga på min karaktär ex jag rpar på min krim karaktär och en kille kommer fram o retar mig då ska jag inte abusea min roll utan ignorera.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag brukar vara online cirka 4-6 timmar varje dag så jag ska försöka att göra staff arbete cirka 2-3 timmar om dagen. Och rpa resten av tiden jag brukar spela så jag har en balans så jag inte bara rpar eller gör staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 1-2 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej det har jag tyväär inte.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Event, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej är alltid sugen på att hjälpa folk!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka