Nekad Kurt Mårtenson | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurt Mårtenson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198149405701/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Sundberg

Vad är ditt discord namn? Brizerd#1868

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kurt Mårtenson och är en helt vanlig grabb som går runt mest på piren och pratar med folk, hans intressen är bilar han älskar verkligen bilar, han är 21 år gammal, och har bara goda känslor om folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att inte vara begränsad i mitt rollspel längre och jag kommer bidra med att försöka sprida servern till folk och rekommendera den för jag gillar verkligen Unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en stor server med mycket folk vilket gör det mycket roligare plus att den är svensk så det är ju helt och hållet en perfekt server

Hur hittade du Unive? Hörde om servern av en kompis och sedan jag har börjat spela har jag älskat det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är lite halvt oklart för tillfället men jag vill väll bara ha kul och hänga runt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vet inte exakt men det har väll något med stilen att ha härliga bilar man kan glida runt i eller något sådant.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte alls just nu är det bara Unive som gäller för mig.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja detta fattar jag defenitivt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka