Kurt Mårtenson | Medlem ansökning [Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kurt Mårtenson

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198149405701/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie Sundberg

Vad är ditt discord namn? Brizerd#1868

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 1998

Berätta om din karaktär. Kurt Mårtenson växte upp i en ort där han hade en bra uppväxt till hans föräldrar skilde sig och han flyttade iväg med pappan som sedan blev drog missbrukare. Under Kurts tonår började han själv gå ut med sina kompisar på nätterna eftersom hans pappa alltid var påverkad av droger hemma. Kurt började också röka på och ta droger med sina kompisar vilket ledde till att Kurt blev den som hämtade drogerna av killen som sålde till dom. Kurt vill bli medlem i Angels gänget och vet att det kan bli svårt att komma in men tänker inte ge upp. Kurt är mycket smart och han vet vad som krävs och vilka man kan lita på. Kurt gillar att festa med folk och träffa nya i sin omgivning. Kurt är trevlig, lojal till sina kompisar och gillar att prata med nytt folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en aktiv spelare på eran server som kommer att leva upp till min roll som Kurt Mårtenson

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att servern är väldigt rolig och det finns många människor att lära känna

Hur hittade du Unive? Hörde om servern av en kompis och sedan jag har börjat spela

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att komma in i mitt rollspel och i min karaktär så djupt jag kan

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå är att ha kul med mina vänner och vara med i ett gäng och få servern roligare plats för rollspel

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Tillbaka