Accepterad Kurt Lennartson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurt Lennartson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199107870686/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Salle Braman#8602

Vad är ditt födelsedatum? 11 December 2000

Berätta om din karaktär. Min Karaktär Heter Kurt Lennartson. Han är 42 år gammal med en relativt tuff bardom. Han bodde mitt i en storstad innan hans familj var tvungen att flytta för dem hade inte råd med hyran. Det var när han var 6 år gammal och skulle precis börja skolan. Han fick inga vänner i skolan och var ensam tills 7an. Det mesta han gjorde av sin tid vara att läsa eftersom hans mamma var en författare. Hans familj hade inte mycket pengar och livet var tufft. Som tur fick han relativt bra betyg i skolan. När högstadiet började så träffade han en kille som hette Jöns. Dem var väldigt lika och hade många intressen tillsammans. Det gav Kurt hopp och han började tro att han faktiskt kunda ha ett bra liv. Men innan det gick ett halv år så tog Jöns självmord. Kurt grät i dagar och vägrade komma ut ur sitt rum. Och när han gjorde det hade han ändrats för alltid. När han kom in i vuxen livet hade han svårt att skaffa ett jobb och bodde på gatorna mesta av sitt liv. Innan Han Blev Erbjuden En plats I Denna Stad.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag Vill Vara med I Unive För Att Förbättra Allas Upplevelse Och Göra Så Att Alla Har Det Roligt. Jag kommer Även försöka mitt bästa med mitt Roleplay.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag Vill Utväckla Min RP Och göra så att alla har en roligt stund med bra rp på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag Hade Spelat Med Och Försökt Uttrycka mina känslor på ett verkligt sätt

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive från youtube där jag orginelt kollade på andra engelsk pratande RP servrar. När jag väl skulle joina en RP server så letade jag efter en svensk på Youtube och hittade unive.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka