Accepterad Kurt Karlsson | Medlem ansökning [BATTULGA] [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mattsson1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
854
Reaction score
39
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013230438/

Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn?
MATTSSON#1863

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kurt Karlsson, Han är väldigt omtänksam men har väldigt svårt att lita på folk. Han har väldigt svårt att lita på folk för under hans barndom så blev han väldigt illa behandlad i hans hem. Hans föräldrar slängde ut Kurt Karlsson från sitt hem. Kurt Karlssons drömmer om att hitta den rätta, Få ett bra jobb och skaffa en familj. Men Kurt har svårt att hitta kärleken förr att han har så svårt att lita på folk. Kurt Karlsson är 23 år och har tidigare jobbat på Coop och Netto. Just nu söker han nytt jobb för han tröttnat på dom andra jobben som kassörska.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vilja bli medlen på Unive för att jag lägger ner ganska mycket tid på servern, Tycker servern har väldigt bra RP och tycker den är allmänt rolig. Ägaren gör ett bra jobb och håller servern uppdaterad vilket gör mig väldigt intresserad av servern. Om jag blir Medlem så kommer jag vara extra noggrann och så fort jag ser någon/något som inte stämmer kommer jag rapportera det.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive just för att det nog är den bästa RP servern, Ägaren sköter om servern och håller spelarna uppdaterade. Jag tycker alla tjänster jobbar bra. Polisen hjälper servern enormt och håller den säker från fart dårar

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att jag hade några vänner som körde på servern och bad mig komma in. Då fastnade jag för servern och har spelat så mycket jag kan sen dess.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill skaffa ett bra och roligt jobb, Kunna hjälpa människor som behöver hjälp. Jag vill försöka börja lita på folk igen och skaffa Familj. Jag vill hitta den rätta och tjäna bra med pengar.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli riktigt bra på att RPa o Jag vill kunna hjälpa folk som har problem med servern. Sen skulle jag vilja få bort alla folk som förstör servern och försöka få servern så bra som möjlig. Jag vill alltså hjälpa till med att bygga upp ett bra Community och servern, och utöka minna erfarenheter med RP med min karaktär

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej ingen alls

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det helt!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka