Nekad Kurt jansson | Polismyndigheten Ansökan [LuddeR10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kurt jansson

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 7 Juni 2007

Vad heter du på discord? Los Manos#6969

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 516

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer vara från 4 till 6 timmar per dag

Vad heter du? RP namn är Kurt IRL kevin

Hur gammal är du? RP 24 IRL 14

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? jag vill bli polis för att det har varit mycket kriminalitet runt om i stan och det har varit många som inte har fått den hjälp som dem behöver. Då känner jag att jag har en plats som jag kommer känna igen och jag kommer försöka att hjälpa alla som jag kan.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att få så många i staden att känna sig säker jag vill också att folk ska få ha en typ av frihet och inte vara rädd att folk ska råna en eller att någon ska komma upp och slå dem i ansiktet med ett baseboll trä.

Vad vet du om yrket i helhet? jag vet att ni jobbar för att få staden säker och att få folket glada. fast det är inte allt jag vet också att ni jobbar för att rädda folk när dem e i skada eller ifall någon har blivit skuten jag vet också att ni håller på med att stoppa alla kriminella och det tycker jag är mycket bra.

Har du några tidigare erfarenheter? nej det har jag inte och jag behöver lära mig alla några tio kåder för jag kan inte alla

Hur är du som person? jag är en snäll och trevlig person och jag tänker på andra en bara mig själv

Är det något vi bör veta om dig? det är inget mer ni behöver veta om mig

Tillbaka