Nekad Kurt jansson | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurt jansson

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199153421139/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Demetrius demarcus#4113

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kurt. Kurt är född 1990 med både hans mor och far. Kurt har en bra relation till båda hans föräldrar och har alltid varit killen i skolan som har mycket energi vilket resulterade i att han fick mycket skit i skolan som liten. Däremot är Kurt väldigt smart, så kombinationen mellan överskottsenergi och hans smarta huvud gjorde att Kurt ofta var klar först med uppgifter i skolan, vilket kan låta bra men då fanns det tid över att störa andra. Kurts familj har aldrig haft det dåligt ekonomiskt men när Kurt började högstadiet så började han med små kriminella saker som att stjäla från Ica etc. Många frågade då Kurt varför han gör dumma saker när han redan har det så bra ställt, svaret de fick på frågan var att han gjorde det pga adrenalinet. Kurt fortsatte med brottslighet och det blev bara värre och värre tills han blev tagen för första gången för grov stöld. Efter han hade blivit dömd så tog han sig en funderare och frågade sig själv ''Vafan håller jag på med''. Kurt började senare plugga vidare och slutade helt med brottslighet och blev en vanlig svensk man som går till jobbet och sedan hem. Kurts största intresse kommer från hans pappa som älskar bilar, vilket har gjort att Kurt har lärt sig det mesta inom fordon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att just jag ska bli medlem på Unive eftersom jag anser att jag kommer kunna bidra med en hög RP nivå och många roliga scenarion. Jag kommer även bidra med ett glatt humör och kanske inte den ''vanliga'' gangster karaktären som det kryllar av

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till serverns RP är som sagt en hög RP nivå samt roliga scenarion. Jag tycker även att min karaktär behöver blir medlem för att kunna förgylla målen som Kurt har.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man istället för att alltid spela för ens egna vinning att man spelar för scenariots vinning för att har så roligt genom hela scenariot som möjligt oavsett vinst eller förlust.

Hur hittade du Unive? youtube

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka