Accepterad Kurt jansson | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurt jansson

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199153421139/

Ditt Hex-ID: 1100001471e1b53

Vad är din discord tagg? Los Manos#6969

Vem var det som bannade dig? vo11ce

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte riktigt men jag tror anledningen kan vara att jag hade en bil som var upp och ner. fast jag satt i bilen typ 10 min och ingen svarade så jag hoppade ut ur bilen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kom från en butik för att jag skulle vaska mi mus vart frickad så jag kunde inte titta runt mig och sedan så välte jag upp och ner jag ringde sjukvård och dem kom inte så efter 10 min så ställde jag mig upp och vaskade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig ban för att jag gjorde inget som höll ihop med regeln powergaming för att jag krällade mig ut ur bilen och jag ringde sjukvård fast ingen svara och så tog jag en alvedon och bandage så allt vart bra igen

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag vart avstängd 1 gång fast det var av misstag för att han råka stänga av fel person

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? legat kvar och väntat i 10 min till och sedan kanske ställa mig upp och gå till sjukhuset

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att vara mer försiktig med saker som kan se ut som en ban och försöka ringa till hjälp ifall något händer

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka