Nekad Kurt jansson | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kurt jansson

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Ange ditt födelsedatum 7 Juni 2007

Vad heter du på discord? Los Manos#9173

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 14:00 till 00:00 på helger och på vardagar 14:00 till 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? jag kom inte ihåg när jag joinade unive men jag vet att det har varit för mer än två månader sen

Vad skulle du göra om du blir servervakter? jag skulle kunna bidr amed bra rp och kicka dem som lallar och håller på att frp. jag tänkte även att jag skulle dva massa bilar som gör att folk inte kan åka på gatorna utan att köra in i dem.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? det som får mig att bli server vakt på unive är att jag vill gärna få folk att ha en bättre plats att spela på så att dem inte kommer in och får ett slag i skalen eller att det är någon som tycker det är roligt att hålla på att retas med andra. så jag vill bli servervakt för att andra ska ha det roligt på servern. för att jag vet att unive får mycket skit och jag vill gärna vara dör för att hjälpa till på det bästa sättet

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? genom att få att som inte tycker det är roligt att hålla på med rp göra så dem får det kul och gärna skulle vilja spela på unive igen och kanske till och med bjuda in sina kompisar att spela på unive. sedan vill jag vara servervakt för att jag har varit med om att det är många som håller på och lallar eller håller på att snacka ooc och det vilj jag inte utan jag vill att andra ska ha en bättre syn på rp och att dem ska ha roligt i andra sinarion. jag vill inte bli servervakt för att kicka för skoj skull men jag kommer kicka dem som håller på att frp eller håller på och lallar för vad jag vet så är det många som håller på och lalla vod båtbolaget och det tycker jag inte är kul att höra. för då gör det så att mer folk får en dålig syn på unive och rp. Jag skälv tyckte inte det var så roligt att spela på unive den första vexkan jag spela för att det var så många som lallade och FRP. Men sedan vart det bättre för att jag slutade prata med folk. men nu är jag här idag för att det är så många nya som har hittat unive och då vil jag gärna vara den som gör så att dem får en bättre syb på unive.

Varför ska just du bli servervakt? jag vill att just jag ska vara server vakt för att jag kan ha det roligt utan att hålla på att lalla. jag kan följa regler jag kan rpa på en hög nivå. men inte alla kan rpa på en hög nivå så jag vill vara servervakt för att få dem som inte kan rpa att börja rpa. det har även vart flera servervakter som inte har gjort deras jobb och bara lallat och inte hjälpt till med något. Så då vill jag komma in och göra dedt jobbet dem inte kunde göra.

Varför vill du bli servervakt? jag vill bli servervakt för att få andra och känna att unive är en server som man vill spela på och spela gärna med sinna polare så att fler och fler joinar servern jag personligen tycker det är kul att se folk som har joinat med rp och valt just unive. jag tycker att jag skulle kunna bli en servervakt för at jag är en trevlig och snäll person och jag lallar inte och jag följer reglerna. jag tycker att jag sk abli servervakt för att jag vill inte bara tänka på mig utan jag vill att andra också ska ha en rolig dag på unive.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?jag har goda kunskaper men staff för att jag har varit delltagande ägare i en anan server även en mod i flera servrar så jag kan det mesta jag vet att man gör /kick (id) för att kicka spelaren ut ur servern jag kan även /dv det gör så att man tar bort bilen man sitter i /freeze (id) så fryser du spelaren vilket menas med att han står stilla sedan kan jag /revive (id) dedt gör så att spelaren återuppstår från det döda jag kan över /respan (id) eller bara /respawn det gör så att man respawnas vid et specielt stelle sedan har jag lärt mig att det finns en egen chat för sv och då gör man /sv så pratar man med servervakter ooc och bara servervakter. sedan kan jag att man gör /unfreeze (id) för att göra så att personen som är frusen inte står stilla mer

Är du whitelistad på serven? ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har blivit bannad totalt 4 gånger det är många gånger men den första är av misstag den andra var för att jag råka välta en bil men jag rpa på det vet inte varför jag vart bannad den tredje gången kom jag inte ihåg varför. och den fjärde vart jag bannad av misstag men jag vart alldrig unbannad

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej jag spelar bara på unive och jag tänker inte spela på någon annan server

Senast ändrad:
Utveckla lite mer om 1 vecka. Även reflektera och tänk på vad servervakt innebär.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka