Nekad Kurt Bengtsson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kurt Bengtsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Engy Lilja

Vad är ditt discord namn? banditen1

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2006

Berätta om din karaktär. Kurt kommer från en enkel arbetarfamilj och växte upp med en fader som var en respekterad byggare. Hans tidiga år präglades av hårt arbete på byggarbetsplatserna.
Efter att ha följt sin fars fotspår arbetade Kurt som byggare under många år. Men den monotona rutinen började kännas kvävande och han sökte nya utmaningar. Lockad av spänning och äventyr, drogs Kurt in i den kriminella världen. Han började hänga med kriminella och snart hade han antagit en ny identitet som en av stadens brottslingar.
Kurt lever nu ett liv på gränsen till lagen, utförande av olika olagliga handlingar och navigerar genom stadens skuggiga gränder. Trots sin nya roll bär han fortfarande med sig minnen från sina byggardagar och de värderingar han en gång lärdes av sin far. (Älskar Svenska ämnet)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som Kurt Bengtsson, som kommer att ge en intressant dynamik till serverns rollspel. Med hans bakgrund som både byggare och kriminell kan jag utforska olika aspekter av stadslevnad och skapa spännande berättelser och interaktioner med andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man agerar för att hjälpa eller gynna den andra sidan istället för sig själv. Man kan göra detta för att skapa balans eller spänning i spelet, eller för att främja samarbete mellan spelare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Sunt Förnuft, det innebär att spelarna bör agera och ta beslut på ett realistiskt och logiskt sätt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har runt 100 timmar inom rollspel och förväntar mig bara att den siffran ska stiga.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har många vänner som spelat Unive sen länge och bara hört bra saker om servern. Om ansökan går bra, så ser jag fram emot att få rollspela tillsammans med vänner samt andra spelare för att bygga upp ett samband.

Jag har väl svarat och utvecklat på alla frågor? Var vänligen och berätta vad som är fel. Tack.

Tillbaka